Friday, October 28, 2016

Dog House Gaming Blog

[WEERGAWE 1.4.5] So, jy het het 'n paar krediete en jy wil om te begin besig met 'n groot handel, met duisende of miljoene krediete hang elke handel. Jy wil om te begin belê in die maatskappye en kommoditeite wat verhandel in jou plaaslike of buitelandse Aandelebeurs. Kommoditeit verhandel: Wat ek raai jy het voordat jy begin handel dryf: Ten minste 'n paar honderd duisend krediete. As jy dit reg speel, kan jy al van dié in sit, net 'n maksimum verlies van miskien twintig duisend krediete vir Teladi makelaars uitgawes, met die geleentheid om redelik seker verdriedubbel dat geld. Jy kan 300k in sit en kry 1000k uit, en ek het dit baie keer gedoen, hoewel Ive is die opbou van 'n lys van lêers wat jou toelaat om dit te doen. 'N Trading System Uitbreiding. Dit sal jou toelaat om handel te dryf uit die ruimte in die sektor Effektebeurse, of, as jy die volgende item te gebruik op die lys, sal dit jou toelaat om handel te dryf van oral. Jy dont wil 'n wins te mis, veral as jy 'n riskante bedryf gemaak. 'N navigasie-Relay Satelliet of Advanced satelliet. Ek persoonlik gebruik die laasgenoemde, as sy vir my makliker om aan te skaf, soos Im gewoonlik in Argon ruimte, en anyways dit die grootste skandering reeks enigiets in die spel. Een van hierdie satelliete as geplaas in 'n sektor wat 'n ruil is is, sal jou toelaat om handel te dryf van oral. Dit beteken ook dat jy kan handel op verskeie Effektebeurse op gelyktydig en vanaf enige plek. As jy so nederig Merchant begin, sal jou Discoverer fantasties vir die implementering van hierdie, as sy uiters vinnige en manueverable, wat baie nuttig kan wees as jou probeer om 'n satelliet te sit in 'n asteroïde veld wees. Net klap 'n Explorer Command sagteware op die skip van jou keuse, gee dit 'n satelliet, en stuur dit af te Jupiter (moenie doen die laaste deel, tensy jy Terran). Die opdrag vir die implementering van 'n satelliet is in Eiendom & gt; YourShip & gt; Command Console (sleutelbordkortpaaie C) & gt; Navigation (1) & gt; Deploy Satelliet, en dan is die sektor en presiese ligging te ontplooi kies jou. Ek beveel om effens bo die sentrum van die sektor. Jy kan kaart as skakel deur op die + op die top van die kaart of deur te druk INSERT op u sleutelbord. Gebruik die NUM-sleutels om dit rond te beweeg, of as jy dit nie het 'n Num-Pad, Function + [nommer] en dit moet werk. Opsioneel, 'n pen en papier, jou fone memorandum of teks editor, of net jou PC Notebook (Waarskuwing: Wees versigtig wanneer TAB + ALTing As jy gaan, maak seker dat jy 8220 ingestel; loop in die agtergrond Mode8221; om 8220; Yes8221. ; in die spel opsies voordat jy TAB + ALT, en draai dit terug af as jy terugkom in die wedstryd, want dit lyk na 'n effense invloed op prestasie het) byderhand vir die skryf van jou gunsteling kommoditeite en hul gedrag kan wees. Jy kan ook gebruik maak van die EgoSoft forums as jy wil om jou wins geheime deel (wat nie meer tegnies 8220 sou wees; secret8221;) met ander X-spelers, terwyl jy dit neerskryf. Theyre geneig om jou 'n paar wenke gee in ruil, soos die X gemeenskap is intelligent, en baie mooi. So, jy krediete, jou T. S.E. en miskien 'n satelliet of twintig. Jy in verbinding bly om een ​​van die Effektebeurse: Die Aandelebeurs is minder kompleks as wat dit Couldve het as dit was kompleks meer kompleks as net Kompleks. P en jou gedagtes inplof. Nou, kyk na die kolomme. Sy eintlik baie eenvoudig, en dit is ook 'n groot hulpmiddel vir om te weet wat fabrieke ideaal om te bou in jou Effektebeurse gebied van invloed sal wees. Jy het, ten einde: Aandele net vir jou vertel wat elkeen voorraad is. Verskaf jou vertel hoeveel van daardie kommoditeit is tans in jou Effektebeurse ruimte. Sekere kommoditeite, soos skilde en missiele (ten minste in Argon ruimte), het net 20 of so eenhede van die werklike produk, is gewoonlik relatief duur vir elke aandeel (400K 'n miljoen krediete), het net miskien 'n maksimum van 30% moontlik wins, en gewoonlik beweeg baie slowly. The Company Effektebeurs het nie die vraag en aanbod veranderlikes. Die vraag is die eweknie te voorsien. Dit sê vir jou hoeveel eenhede van daardie kommoditeit is wou / wat nodig is deur fabrieke en skepe. Ek glo kapitaal militêre skepe is ingesluit in hierdie, as daarsonder I dont sien waar sommige van hierdie produkte vraag sal hê. As 'n ontwikkelaar of kundige persoon kan bevestig of ontken dit, laat dit asseblief in die kommentaar hieronder. Min Kr is die laagste moontlike prys wat die voorraad kan gaan na. Die voorraad sal minimum prys op 'n indeks van sowat 100 wees. hoewel dit kan geprys teen minimum met 'n laer indeks. afhangende van die voorraad. Dit maak die aandelemark veel minder stresvolle as in die werklike lewe. Onthou, al is, daar is makelaarsfooie, sodat jy kan geld verloor op 'n voorraad of dit nooit hoër, soos in die onder-indeks situasies gaan. Max Kr is die hoogste moontlike prys wat 'n gegewe voorraad kan gaan na. Dit sal gebeur op ongeveer 'n indeks van 0. Die indeks vir jou vertel 'n aanslag van die Verskaf vs die vraag. Wanneer Theres geen toevoer hê, maar 'n baie van die vraag. die indeks sal wees by 0. Indien die aanbod gelyk of meer is as die vraag. dan is die indeks sal wees teen 100 of hoër. Kortom, 'n laer indeks beteken hoër in die prys, en 'n hoër indeks beteken goedkoper in prys. Jy wil om dit te gebruik om die blok wat jy wil om handel te dryf vind, maar moenie gebruik dit alleen, want daar is 'n paar moeilike klein truuks in die stelsel wat jy sal mislei. Byvoorbeeld, as Theres geen vraag. dan 'n bedrag van Verskaf gaan gelyk of oorskry nie, wat beteken dat die indeks sal sê 100. Dit beteken 'n voorraad kan goedkoop lyk, maar dit mag nooit hoër wissel (in prys), sodat jy kan nooit in staat wees om 'n wins te maak op dit, veral met makelaarsfooie. Die omgekeerde is waar; As Theres geen Verskaf en tonne van die vraag. hierdie kommoditeit sal geprys teen 'n indeks van 0. wat beteken dat dit sal maksimum prys wees. Verhandel teen jou vertel die huidige prys van die voorraad. Pretty selfverduidelikend. Onthou om hierdie check om te sien of die voorraad werklik is op minimum prys as jy dit koop. Gekoop word by jou vertel die gemiddelde prys wat jy hulle gekoop het by. As jy meer koop nie, sy gemiddeld, sodat wanneer dit bygewerk, sal dit herbereken om jou die regte data te vertel. Besit Aandele vertel jou hoeveel aandele jy tans besit. Dit sal leeg wees as jy dit nie self enige van daardie voorraad, natuurlik. Opgelewer Aandele vertel jou hoeveel aandele is beskikbaar. Met ander woorde, dit vertel jou hoeveel aandele jy eie moenie. Die totale aandele (insluitend die aandele jy besit) word bepaal deur die aanbod. Die totale aandele is twee keer die getal wat in die veranderlike Verskaf. As jy die eienaar van al die aandele van 'n voorraad, en die Verskaf sak, jy is nie 'n aandele verloor. In plaas daarvan, sal die beskikbare aandele gaan in 'n negatiewe getal. Dit is veronderstel om verteenwoordig wat ander handelaars het 8220; pre-ordered8221; Die voorraad. Netto wins is die laaste kolom. As jy die eienaar van aandele in daardie kommoditeit / maatskappy / korporasie dan sal dit jou huidige netto wins of verlies te vertoon. 'N Groen getal beteken dat jy sal die aangedui wins te maak as jy dit nou verkoop. Rooi beteken jy verloor geld, en dit sluit die Teladi makelaarsfooie. Na youve lees en verstaan ​​die bogenoemde, moet jy oor die algemeen weet wat om te doen. Jy moet 'n paar aandele te bestudeer, en as jy in Argon ruimte, Ill jou te help, deur wat jy vertel een van my gunsteling kommoditeit vir die maak van my geld: Spacefuel. Ek koop al die aandele van Spacefuel vanaf indeks 100. (Jy kan almal koop vir ongeveer 300k op hierdie punt) en dan hou die aankoop van meer as die aanbod styg. Onthou, die totale aandele is twee keer die bedrag van die aantal onder Verskaf. Die Spacefuel gaan gewoonlik tot 'n indeks van sowat 120, waar ek gaan na al die aandele hog (og og). Die Spacefuel sal ook voordelig vir handelaars wat handel die werklike Spacefuel wees, sodat hulle baie daarvan koop, en gaan verkoop dit teen fabrieke. Die indeks sal af spring om sowat 60, en ek trippel die geld wat ek het in. This beteken dat jy kan sit om 400K in, afhangende van die bedrag van die aandele wat jy piggy up, en dan kan jy draai dit in meer as een miljoen krediete . Nog 'n groot punt vir jou: jy hoef nie alles te koop in 'n keer. Eintlik, as jy koop iets dis onder 'n indeks van 95. (Ive nooit te veel van 'n behoefte om dit te doen gesien, as ek kan dubbel of trippel my geld anyways sonder gevaar meer as 'n paar dosyn duisend) Ek beveel aan jy altyd koop in dele. NOTA: Onthou, die heelal is redelik dinamiese, so hoe jy en NPCs geraak dinge in die heelal sal detirmine as dit werk op dieselfde manier, of werk glad nie. As jy karakter is redelik nuut, moet die voorwaardes soortgelyk wees. Handel maatskappye / KORPORASIES Handel maatskappye en korporasies is soortgelyk, maar ietwat eenvoudiger. Die prys van 'n maatskappy is detirmined deur die bates wat die maatskappy besit. Dit kan stadiger wees, maar daar is gewoonlik meer aandele uitstaande, en sy oor die algemeen veiliger. Jy handel steeds deur kruip en min / maks prys. al is. Koop enigiets dis ten minste prys. en na 'n kort tydjie (soms selfs net 'n paar sekondes) sal dit optrek in prys, en in indeks. Jy kan dan verkoop dit dan, tensy jy dink dat maatskappy gaan miljoene te maak op hul nuwe Crystal Fab M. Of miskien het jy dink hulle is van plan om ontslae aangeval deur seerowers, Xenon, Khaak, of jy, en jy hulle verkoop net daar , miskien om hulle weer te koop later. Ek havent persoonlik het baie geluk met korporasies (Ive het baie geluk met maatskappye). Korporasies sluit TerraCorp, Jonferco, en die ander maatskappye Ek kan nie onthou nie. Waarskynlik die rede waarom ek havent te veel geluk gehad, is ek havent wat veel verhandel, en Theres nie baie opsies totdat jy hulle almal teëkom. Ek dink dat hulle vir 'n groot beleggers, wat dekades of selfs honderde miljoene krediete te belê het. Dit lyk of hulle duurder per aandeel as maatskappye, en Ek is nie seker te wees, maar ek dink hulle het ook meer aandele as maatskappye. HONDE gunsteling kommoditeite Ive is die verkenning van verskeie sektore in my Discoverer terwyl my baie vragskepe hou my klein industriële ryk hardloop. Natuurlik, het ek 'n paar satelliete saam sodat ek kon hulle naby Effektebeurse sit. Jy kan lees oor my avonture in my weeklikse episodiese playthrough hier. Meer ruil beteken ook meer kommoditeite om lief te hê. So hier is my lys van snoesige, lief wins maak kommoditeite. Hierdie is gesorteer volgens hoe winsgewend dit is die meeste lekker aan die bokant kan wees. Die woorde in hakies is die Exchange (s) Ek weet van dat jy hulle by te handel. Handel hulle op ander plekke op jou eie risiko. Youve is toegerus met die kennis van hoe om goeie aandele werk, so as jy dit reg doen, sal jy byna geen risiko, en maksimum onderstebo. As jy dit reg doen. Ek sal ook hierdie lys te werk as ek meer goedere en die uitruil oor dit te sit vind, so seker wees om terug iewers gou te gaan. Deur weergawe 2, wat ek as 'n geheel en al nuwe uitgawe van die artikel kan hê, moet ek Terran ruil. Ek sou baie dankbaar wees as jy my sal help met die skep van die lys van handel en die kommoditeite vir Terran ruil. Ek sal u krediet met die inligting, tensy anders versoek. NOTA: Ek Gewoonlik stel die optimale BUYING TYD gebruik van die indeks nommer, TENSY ANDERS VERMELD. Biologiese Mikro-organismes (Seizewell, Argon Eerste) Begin die koop van hierdie so gou as hul indeks treffers die middel sewentigerjare. Koop ongeveer 30% van die totale jy van plan is 'n belegging in hierdie omstreeks indeks 85. en dan koop meer as dit gaan in die indeks (en af ​​in die prys). Sodra hulle getref 100. iets te koop dis links. As hulle verby 100 gaan in die rooi, hou die aankoop van meer as om meer aandele uit gestel. Wag vir die val, en as jy geduldig wees, sal jy in staat wees om te verkoop in die 50-60 reeks. Andersins, sal jy maak nog 'n paar goeie geld as jy in die sewentigerjare verkoop. As dit wiebelend lyk om af te gaan, te verkoop slegs 'n deel daarvan. Sover wins gaan, het ek een miljoen, (wat my al aandele koop) en kry twee-miljoen uit (een miljoen-krediet wins). Jy kan 'n beter, of kwaad te doen, natuurlik, as dit skommel, en soms is dit kan afgaan om 'n indeks van 30. Argon Eerste is 'n bietjie harder, so ek raai jy meer kieskeurig wees wanneer die koop, en net koop wanneer dit tref rooi, of ten minste 90. Terran High-Tech Goedere (Seizewell, Argon Eerste) Ek beveel aan jy haal 'n paar van hierdie lieflike klein goodies wanneer hulle ding bo 75. aangesien hierdie kan ook maak dat jy 'n ton geld. Werklik, in wins en gedrag, hierdie kommoditeit tree baie soortgelyk aan Biologiese Mikro-organismes (sien hierbo), en is gewoonlik op ongeveer dieselfde indeks terselfdertyd. Jy kry basies handel hierdie twee kommoditeite as 'n paar. Wins wyse, sy baie identies aan organismes, indien reg gespeel; sit 1m in, kry 2m uit. Konstruksie Toerusting (Seizewell, Argon Eerste) Hierdie een handel dryf soortgelyk aan die bogenoemde goodies, maar wel heeltemal dieselfde nie. Dit baie keer is kom neer op prys (in indeks) op dieselfde tyd as die bogenoemde 8220; Natural8221; - category kommoditeite. Koop hierdie nie dieper as indeks 85. Vir my is dit lyk asof die optimale koop punt is veel meer dikwels in Seizewell bereik as in Argon Eerste, maar onthou, my spel kan verskil van joune wees. Wapen Interface Chips (Seizewell) tree Pretty much dieselfde as Konstruksie Toerusting (sien hierbo). Lae-opbrengs sidearms (Argon Eerste) Hierdie een is redelik skaars, en nie die geval is die hoogste maksimum wins, maar jy kan 'n baie kry van dit, en na die handel 'n paar van die bogenoemde, sal jy soveel geld sal jy op soek is na meer dinge jy kan jou geld in te hou. Koop dit in die rooi, waar sy so goedkoop as moontlik en Theres meer voorraad as wanneer sy in die groen of geel. Jy sal hê om geduldig te wees vir hierdie een, maar ek dont dink jy sal die lig van die ekstra geld, en sodra jy 'n paar aandele verhandel teen dieselfde tyd, selfs sonder SETA jy sal bly wees dat sommige aandele stadig beweeg. Jy kan hierdie handel in Seizewell, maar sy uiters skaars in staat wees om 'n goeie deal daar te kom. Spacefuel (Argon Eerste) Ag, jy tog so stout wins maak masjien. Sy onwettig om die werklike spacefuel handel, maar dit is nie die werklike spacefuel, sodat jy werklik baie geld hier kan maak. Koop dit by indeks 100. en piggy dit as dit verby gaan. Youve lees waarskynlik my paragraaf oor dit vroeër in die post. Wins-wyse, kan dit meer winsgewend per krediet wees as die bogenoemde aandele, (verdriedubbel jou krediete), maar jy kan net sit 'n maksimum van 400K in onder die voorwaardes van 'n naby-begin heelal. Ore (Ministerie van Finansies) Algehele, die Ministy van Finansies Exchange is nie naastenby so winsgewend as die aandelebeurse bo, ten minste onder start-heelal voorwaardes. Koop dit by die indeks 99 of as jy gelukkig is dit te koop oral bo daar. Dit nie die geval te beweeg 'n baie, en gewoonlik hou op te hang op 99 vir 'n goeie deel van die tyd, maar jy kan nog steeds 'n wins te maak wanneer dit dalings in die indeks. Silicon (Ministerie van Finansies) ambagte soos Mof Ore. (Sien hierbo) Waarskuwing: As gevolg van die dinamiese aard van die X3 heelal beteken dat die bogenoemde kommoditeite op dieselfde manier nie kan werk nie. Hierdie lys is geskep uit inligting wat gebaseer is op my beskeie Merchant karakter, wat sowat 150 in die spel uur gespeel op dit as die tyd van die skryf het. (Ek het nie gespeel 150 ure, maar as gevolg van SETA, het die in-game heelal gevorderde 150 ure sedert begin van my playthrough) Ek hoop jy het my gids nuttig! As jy hierdie gids vervat grootsheid, en 'n paar goeie inligting, oorweeg dit asseblief om 'n 8220; like8221 ;, en volg my blog (of skryf per e-pos) vir meer. As jy 'n paar kommoditeite aan te beveel of 'n bietjie raad, laat dit asseblief in die kommentaar hieronder! Ek sal toets die raad, natuurlik, en sit dit in hierdie artikel (of 'n tweede uitgawe van hierdie artikel) en ek sal u krediet vir die inligting. Dankie vir die lees!


No comments:

Post a Comment